En prick kvar sen blir det superstar!

Ja en sen uppdatering av helgens tävling - det började ju bra med gruppen gick inte vidare en ändå gång. Måste säga jag är mäkta förvånad. men inga sura miner för det utan jag och Elin skulle kämpa vidare i pardiscon men inte heller där slog vi några rekord utan vi slutade på en sjunde plats. När allt kändes skit och det enda som höll en vid liv var energitabletterna. Det var då det tände till på riktigt Vicoria bjöd på en Jävla show och detta gjorde så hon fick gå upp och ställa sig högst på pallen, med en bukla i ena handen och med en prick i registret ^^ Även Jenny gjorde bra ifrån sig även hon fick prick och bukla för hon palcerade sig nämligen tvåa! Kan ni fatta vilka superbrudar jag har att göra med <3 Själv gick singelen skit bra - jag tävlade i tävlingen största (flest tävlande) klass - Star Ungdom. jag hade TRE normaler :O Det är sjukt mycket gick chockande vidare från alla normaler till Semifinal och även där gick jag vidare till Final! Kan ni fatta! STAR FINAL! Jag och jessica krigade sönder alla och jag hamnade på en fjärde plats och Jessica VANN! ;D Så nu har jag endast en prick kvar EN PRICK! kan ni fatta sen är jag i den allra högsta klassen SUPERSTAR!  

En rolig hemfärd avslutade denna tävlingen! >D  

Kommentarer
Postat av: Camilla

tack och GRATTIS SJÄLV PETER! Nu tar vi den sista pricken på SM ! ses där!

2008-04-07 @ 23:21:04
URL: http://camlindstrom.blogg.se
Postat av: jenny

aw :D toxic tar det i tidaholm!

2008-04-09 @ 17:20:50
URL: http://jenney.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0