Hänt en del!

Eftersom jag inte har varit aktiv här på länge så har ni missat två stora saker!

För det första jag har börjat tvåan på media programmet med inriktning Foto. Så bli inte förvånade idall ni kikar in här och det ligger lite foto uppe. För då är det peter som har varit igång.

Den andra saken är lite större och det är nämligen att jag har blivit antagen i landslaget. Ja det är faktiskt sant. Om mindre än en månad åker jag för att tävla World Cup i Tyskland. Sen i början av December åker jag till Slovakien för att tävla Europa Mästerskapen! Kan ni fatta WC och EM!


Kommentarer
Postat av: torun

nice bild! och grattis haha!

2008-09-07 @ 14:40:17
URL: http://tokun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0