Lite Melodifestival kanske?

Ja för  856 året i rad eller ja kanske något i den stilen. Men idag är det dags för Melodifestivalen deltävling 2 i Västerås. Det är en hel del bra som ska tävla Ola, Carola&Andreas, Sanna m.f. ska bli spännande men jag håller på Sanna och Carola&Andreas. Alla tre har varit med innan så då vet dem förhoppningsvis vad allt handlar om eller? Ska de kanske tabba sig? Ja man får väl hoppas på att allt löser sig och att det går som det ska.  För jag tycker ändå att det ska vara lite klass i det hela. Jag tycker dock inte att Carola&Andreas ska åka till  ESC för så bra är de inte. Utan det finns andra som är bättre och förtjänar en plats mer.

image49
Fansen skriker Ola men jag skriker "Andra Chansen"

image50
Final helt klart! ESC svaret blir nej, dem har gjort sitt där.

Kommentarer
Postat av: Malin

håller med, det vorre skit tråkigt om dem går vidare, jag är bara så läss på carola!

2008-02-16 @ 19:03:33
URL: http://artofmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0