Träning med HotasIce

Skönt med lördag - mysigt jag åkte in till stan idag för att träna med gruppen gick suuuuuuper idag faktiskt. Hela dansen är klar och vi ska börja finslipa på händer och formationer m.m. Vår första tävling blir i Falun då tävlar vi i B-Klass över 16år. Jag längtar så jä*la mycket.
Innan vi tränade stack vi till McD för att käka jag blev skit mätt och fet haha! Men ja det måste man få göra ibland jag tränade iallafall väck det med detsamma igen så det är bra.

Men jag har kommit på att jag tränar hela tiden det är typ mitt liv nu. Måndagar, Tisdagar, Torsdagar, Lördagar och Söndagar. Är det ett liv eller bara en stor tränings narkoman. Det blir tillsammans nästan 10h i veckan. Oj då! Ja men vad skulle jag annars leva för? Ska gå och duscha nu skriver sen när jag kommer tillbaka ska skriva lite om startfältet i kvällens Svensson tävling.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jorå dagen har vart bra, din då? :)

2008-02-16 @ 17:07:08
URL: http://celebratelife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0