Kjärsgård : kvällskvist

Ja så här på kvällkvisten kan jag ta tillfälle i akt att berätta hur denna dagen har varit. Det började med att man vaknade vid elva tror jag gick upp duschade sen stack man till Malmö, till hilton galleri. Hittade inget till mig själv. Men vi åt och hade trevligt, Pappa och jag har övertalat Mamma och jag ska få en kamera och det ska jag, nu vi ska bara bestäma hos för vilken jag ska ha. Så det ska vi fixa imorgon. Sen ska jag köpa biljetter till kalmar imorgon mycket trevligt kommer det bli. Det vill jag säga.

Jag hoppas att så många som möjligt tar sig tid att läsa denna blogg. och kom gärna med tips om ideér m.m.

Kommentarer
Postat av: kajsa

kul på draman? c: hehehe

2008-01-21 @ 15:24:02
URL: http://abckajsa.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vad gjorde du på hilton galleri? är inte det ett hotell? men bor inte du nära malmö? varför bor du då på hotell?

2008-01-21 @ 19:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0