Kjärsgård : laserdome

sitter på en uppblåsbar madrass och skriver blogg, mycket trevligt sandra ligger i soffan och snackar med mig och det känns som vi snart ska sova och det ska vi nog, men idag har vi iallafall varit och spelat laserdome, riktigt kul faktiskt förutom att jag höllt på att springa in i jonna och sandra hela jävla tiden , och sandra ch jonna sprang till och med in i samma vägg hahaha! Sen har det ju blåst en hel del vi var lite rädda för att jonna skulle blåsa upp och fastna i ett träd elelr något liknande, men ja jag känner att jag stör sandra nu så måste sova chio !

Kommentarer
Postat av: jonna

tööönt . som att jag skulle blåsa upp i ett träd va ;) haha , så kul ska vi inte ha det... puss

2008-01-30 @ 15:02:35
URL: http://screamitloud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0