Söndag

på något sät har jag inte ångest över att det är söndag kan bero på att det är sita veckan jag jobbar, kan bero på att det är HBG festivalen eller så kan det bero på att det bara är en vecka kvar tills louise kommer :D Jag vet inte riktigt var det negativa ligger i detta inlägg. mitt liv är bara positivt just nu och det gillar vi eller? Ja gårdagen var mysigt släktkalas är alltid kul. tyvär åkte jag hem. men idag kommer jonna och sandra hit vi ska kolla lite film äta skit och snacka skit. men vad mer kan jag säga än att livet leker. jo jag vill ha en till snygg cardigan det är det enda negativa just nu. Men men man  kan väl inte ha allt. Men have it! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0