Helgens Events

Förlåt för att jag inte har uppdaterar på hela helgen och igår men jag har inte kännt för att vara osocial hos mina kompisar. Söndagen var mer än rolig den var fantastiskt. Jag Linneea, Josefine var hem bjudna till VIci för en liten   Toxic-Night bara ta det lungt snacka skit m.m. Vi kollade dansfilmer långt in på natten och vid halv fyra slocknade jag men bara några timmar senare skulle vi upp för Vici skulle jobba och jag skulle träffa min Mamma.

Jag och Mamma gick på stan igår hittade endast ett par Joggingshorts till Camp Gala. Annars hittade jag bara saker jag inte behövde :\ Tråkigt tråkigt. Men jag har shoppat mer i helgen men det kommer i ett senare Inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0