Sthlm in my heart

Så nu har jag landat från min sthlm´s resa. Mycket dans har det blivit även mycket shopping måste jag berätta. Kan börja med att berätta att vi bodde i en lägenhet som låg rakt över Globen. Och även Hovet då. Min första reaktion av Arenan var oh my god. Så mäktig känsla det var. Att se de stora golvet och den stora discokulan. Jag dansade i SM klass den högsta klassen. Jag gick till SM final och blev slutligen 6:a i Sverige :D Supernöjd. Min bästaste Louise blev 12 hur jävla sjukt som helst ;)  Jag och Elin blev trea i par första tävlingen i guld så det var nice. Vici vann sin klass för andra gången (:


hej               


Ett par jp 1899 från Åhlens City


Kalsonger Top Man från Top Shop


Kawasakiskor (Fynd 150:-) okänd affär


Wannabe-Gucci-väska köpt på en marknad


Solglasögon Prestige köpta på Åhlens city


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0