16,42 är klockan.

ja klockan är snart fem jag har inte gjort någonting på hela dagen jo jag har faktiskt städat till råttorna. Ska snart städa till Ebba med så allt blir klart. Har börjat packa så smått (:  Ska bli trevligt som fasen att få träffa de igen. Men Det här med väska jag tror att jag har tagit en liten för liten väska så får ta min LV väska också annars kommer det aldrig gå :P HAHAH! Får inte glömma biljetterna det hade varit så Peter att göra det hahah! :P Men jag bloggar ikväll igen sen kommer jag säkert slänga in lite imorgon innan jag åker.

Kan inte någon föklara hur man bloggar från mobilen hade gärna velat göra det imorgon . :D

image52
Bild från i sommar. haha alla ser jätte fräscha ut. Men vi hade också tränat i tre dagar i sträck ;p

Kommentarer
Postat av: .Westerdahl

ja självklart dras man till melodifestivalen ändå. tyvärr. ^^,

cool bild btw! ^^,

2008-02-17 @ 16:53:41
URL: http://westerdahl.blogg.se
Postat av: .Westerdahl

tackar så mkt! och välkommen till den! ^^,

trevlig söndag förresten!

2008-02-17 @ 16:58:12
URL: http://westerdahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0