En solig dag med underbara vänner.

Idag Fredag ledig från skolan, skönt. Sovmorgon idag till 11.00, helt underbart när man har varit i skolan en hel vecka och fått gått upp sex varje dag. Jag känner att jag har börjat uppskatta mina sovmorgnar mer. Ja iallafall, så duschade jag och gjorde ve mig slappade lite och städade lite (blööö) sen stack jag in till staden, gick en runda i parken vid Kärnan, längesen man gjorde något så mysigt med sig själv. När jag hade gått där ett tag gick jag vidare till olympiaskolan där jag skulle träffa Jonna. Träffade henne, vi gick runder på skolan och hade trevligt, slutade med att vi satte oss i en korridor och käkade nötter. När Sandra hade slutat så gick vi vidare ner mot centrum där vi satte oss på Café Alexandra, måste säga dåligt utbud. Men stället var mysigt och Jonna och Sandra var trevliga så vad ska jag klaga på.
När vi hade fikat klart så gick vi och köpte lite godis och en blomma till min Pappa som fyller år. Efter detta så gick vi vidare mot Dunkers där jag skulle ha teaterövning. Jag sa hej då till fröknarna och hade teater efter det så gick jag Mamma och Pappa och åt på Golden Bambu, mycket trevligt.  När man kom hem så gjorde man som vilken Svensson som helst slängde sig i soffan och kollade på Lets Dance. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0