Fredag slappdag

Jag är riktigt trött idag jag vet ej varför men jag är det. IDag har jag bara packat upp mina grejer duschat och suttit vid datan. Ska snart gå och slänga migi soffan eller så ska jag städa. Soffan tycker jag lockar mest eller vad säger ni?  Ikväll så får vi gäster kanske mindre kul, inga roliga så jag kanske sticker ut en runda vi får se.  Måste bara säga en sak jag har en ny design på min blogg vad tycker ni snygg eller bara allmänt ful? Ja ni får tycka vad ni vill, och ja jag ska erkänna jag blev inspererad av www.miir.blogg.se. Förlåt maria :\  Imorgon blir det fest för Maria maskerad.  Hon fyller nämligen 20år.  Hon har festen på SWEA. Kommer bli riktigt kul ska dit med Elin Pelin (:  Ja nu ska jag Slänga mig i soffan men först kommer lite bilder från veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0