Orkar inte vara den prydliga typen.

Man känner att ångesten bubblar i en när man står där högst uppe på Kärnan (Helsingborg) och helt plötsligt får man känslan av sommaren, för två sekunder trodde jag att det var den 15 Juni och inte Februari, när jag sen kom på att det var Februari så kom den bubblande ångesten i mig. Fan det är ju 5 månader till dit blööööö! Jag vill verkligen ha varmt och sommar. varför inte flytta bort från detta kalla sverige bara i fem månader snääällllaaa. Jag vill verkligen nu har inte velat något så starkt som jag vill detta. okej kanske lite överdrivet men vad gör man inte.  Haha okej tillbaka till verkligheten nu. Idag var det mysigt väder igen, soligt ganska varmt men det låg ändå en behaglig kyla i luften. Så underbart mysigt att går runder i stan bara va helt enkelt.  


Kommentarer
Postat av: Erica

igår var det strålande solsken, idag snöar det....welcome to sweden :(

2008-02-16 @ 16:07:33
URL: http://stelaluna1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0