Söndag och imorgon åker jag

Precis vaknat har hunnit ta en dusch och så vidare - borde börja packa snart men här kommer latheten in igen att jag inte orkar. Blä! Vad ska man ha med sig inte för mycket och inte för lite. Detta kommer bli svårt. Jag ska till Kalmar imorgon och hälsa på mina unberbara kompisar där uppe. Towe och Louise heter de (: Jag träffade dessa två på en tävling förra våren och nu så ska jag åka up för att hälsa på dem. Tåget går 10.39 och jag är framme tio i ett. AAA jag kommer ha tråkigt :P


Saker att ta med
- Mobil
- Pengar
- Något att läsa på tåget
- Två par skor
- Tre par byxor
- Joggingbyxor
- Presenten
- Tröjor
- Plus mer som jag inte kommer på ^^




Kommentarer
Postat av: ikrah

naw, vad tävlar du i då?:)

2008-02-17 @ 12:48:36
URL: http://ikrah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0