Toppen till botten

Jag klarar inte av att mitt liv går i tsunamis hela tiden, inget är stabilt någonsin. nu är mitt liv i botten, engelskaprov, inget falun, rumet uppochner, trött allt inget hänger med längre, innan var det iallafall lite stabilt man var kanske dålig en dag eller två nu är det stora saker som förändras. och helt plötsligt, dansen går super tills igår då allt sket sig, gruppen var katastrof resan till falun blir för dyra. det enda som är bra det är min dans och den kommer jag inte till falun med. jag vet att denna tävling inte är så viktig för många andra men den är just nu skit viktig för mig eftersom jag verkligen behöver de prickarna till superstar. men ja ska till danmark och stockholm och kalmar m.m. så men jag kommer gråta sönder mig på lördag när jag vet att någon annan tar min prick. 
sen känner jag mig elak mot pappa som sliter på mitt rum så verkar jag inte glad, jag lovar jag är glad men det är allt med skolan och danse och framför allt pengarna. mamma och pappa säger att jag får åka men det känns inte lönt asså. 1300kr är to much för att tävla i singel :\  men ett litet ljus är att man kan få prickar på sm så där har jag väl en chans men ändå känns tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Louise

VA!!!! fanhelvetesjävlaskit....

2008-02-27 @ 11:58:23
URL: http://radiosongirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0