Blogg bråk

Det har kommit upp ett litet bråk här på redaktionen, lite komiskt. Men men nog om det. Har precis fått i mig en räkmacka, den var faktiskt riktigt god. Maten under dessa tre veckor har inte varit den bästa men idag var det riktigt gott. Jag skulle vilja säga att maten som är "dagens rätt" mer liknar den mat vi får i skolan. Folk runt omkring mig sitter och hänger på youtube, vet idag har ingen av oss något att göra. Det är inte lönt att börja skriva något när man ändå bara ska vara här i några timmar till. 

btw; Det kommer lite kläd tips sedan.


Kommentarer
Postat av: Max

Bloggbråk är väl att ta i Peter.. det jag syftar på att Alexandra och Angelica skrattar hysteriskt åt en film på youtube. Klumpigt skriver kanske...det var inte bokstavligen talat "äckliga filbornaelever" jag menade.

2008-10-17 @ 12:53:09
Postat av: Peter

nej okej kanske inte ett bråk men det var lite kul ändå, vi alla älskar varandra!







Jag älskar dig. /Heaton

2008-10-17 @ 13:03:24
URL: http://kjarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0