Kjärsgård : måndagigen

image39Ja då var det måndag igen och denna dag skulle jag till skolan som jag har varit utan nu i fem dagar, kan det bli softare? Ja det kan det faktiskt.
Förlåt för att jag inte har bloggat så mycket på sista tiden men det har varit mycket träning och mycket läxor m.m. Jag hoppas jag kommer igång med bloggandet så snabbt som möjligt för det börjar bli lite dött på bloggen. Har inte haft så mycket kläder och sånt på ett tag utan mest text, okej det funkar det med med jag ska komma igång. I Promise (:


Jag tycker ni är lite dåliga på att kommentera, ni behöver inte skriva något snällt utan kommentera bara (:  Kul att ha något att läsa när man kommer hem från skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0