Morgon och Lolo fixar sig.

Tjaaa jag fattar fortfarande inte hur man gör med mobil-bloggandet men jag får väl lösa det på något sätt. Ja igår var en skit rolig dag. kom hit vid tio i ett tiden och möte två underbara tjejer towe och lolo. vi gick och satte oss på mcd där en hel del saker hände kan tyvärr inte ta upp det här. men vi hade mysigt gick och handlade blev visad ghottot här i smedby - och jag lovar det var läskigt det var inte bara jag som tyckte det var läskigt ;p senare på kvällen kom fia över och vi spelade KOTTE och ja towe och fia vann.  på kvällen kollade vi på couty ugly *stavning. jvi pallade inte se hela filmen så vi somnade. och nu sitter jag här framför datan medans lolo håller på med sig själv :) HAHA!


skriver kanske mer sen ha det niiiiiiiiiiiiiiiiiiice!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du får en bra dag :)

2008-02-19 @ 11:08:44
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0