Chasing Pavements

Hej, denna dagen har det varit full fart på måste jag säga - skolan först och FN möte med elevgruppen. vi hade FN ungdoms sekreterar från sthlm hos oss. efter skolan blev det utvecklingsamtal som gick bra :D inga större problem mer att jag ska kämpa mer och satsa mer.  men annars var det inget. Camilla följde med mig hem efter skolan. och vilma (en hund) följde med mamma hem - världens gulligaste hund. en brun labrador. jag och camilla är fan sjuka i huvudet - vi skrattar åt precis allt helt sjuka är vi. vi satt och skrattade åt musik ;O HAHAH! Sen så åt vi mackor m.m. mös riktigt mycket heheh.  nu sitter jag här i min ensamhet och lyssnar på Chris Brown - With You. jag har det ganska mysigt med min nya musik, chasing pavements, low, sorry och when im gone m.m. har inte så mycket mer att berätta idag.  H a d e t b r a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0