Dunkers och Mc Donalds

Gick upp vid nio idag riktigt härligt. Fixade mig och blev nöjd (se bild nedan) ellinor kom och vi stack till stan för att sedan ta oss till dunkers. gick på två utställningar en foto utställning som jag fastnade för mycket trevlig var den (: många bilder var lite bizzara men vackra. vi gick också på en tonårs utställning inte lika intressant men ändå. sen slutade vi och vi stack till Mc Donalds för att äta - mycket fotande blev det jag och madde var så klart i rampljuset. klockan blev ett och jag tog bussen hem, ellinor hängde med och vi fyllde minneskortet på kameran till max.



jag och madde

Kommentarer
Postat av: madde

hahaha, så ful den sista bilden är istället xD men skicka bilderna till mig sen :D

2008-03-11 @ 19:02:37
URL: http://maddemodig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0