Göteborg hos släkten

Här sitter jag släkten runt det stora bordet och jag med datan i knäet. Räkfrossa mums! Tobias frågade ifall jag vill följa med han ut men jag jag känner inte riktigt för det. (sry) Ja vem vinner Let´s Dance? Ja klart man hoppas på att Tina vinner hon kommer ändå från Helsingborg så ja klart man hoppas på henne. Men jag bryr mig inte riktigt kul vem som han är skön Tony Rickardsson. Så ja spelar ingen roll!
Imorgon blir det tävling Göteborgs Disco Dance Trophy - börjar med street klockan elva och discon börjar vid middagstid kanske :\  så segt och jag ska vänta ändå till klockan Fyra - men ja det är skit kul ändå att vara med och hejja på alla tjejer och ja jag har ju Tove där, så det blir skit kul ändå (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0