Hejsan alla snyggingar!

Jaha, först o främst, ska jag be om ursäkt för att jag hackar in på Peters blogg.. men sånt e livet, haha :P

Jag sitter här med Peter och Jonna och snart ska vi kolla på Chicago :D De andra e väl rätt så sega nu - men jag e på top, verkligen! Jag vill inte alls gå o lägga mig "/
Vi har tränat lite dans idag o så har vi kollat Melodifetivalen men Lennart o Anitha med H, och det var ju helt klart rätt låtar som gick vidare - Chartlotte Perelli och Linda Bengtzing :D:D
Sen har jag ringt o grattat lilla Belinda som fyllde fjortis <3
Och sist men inte minst vill jag bara länka till min egna lilla blogg som jag ska skäpa mig lite på.. :P http://juliaellinor.blogg.se

//Ellinor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0