två dagar utan blogg

jag ber så sjukt mycket om ursäkt inte alls meningen faktiskt. jag ska berätta att denna helgen har varit fullspäckad.

fredag;  började som vanligt med skola och det var extra trevligt ;O det blev ingen idrott för mig och ellinor eftersom vi var tvugna att gå på medieråd som dock var mindre trevligt. dagens avslutades med ett svenska prov - måste påpeka att det var det underligaste prov jag har haf alla satt och skrattade åt vad vet jag inte riktigt ;) men det var riktigt kul. sen när vi hade slutat så kom sandra till skolan och vi visade henne denna. sedan åkte vi vidare och fikade på Mezo mycket trevligt. jag stack senare på teatern som var jäkligt roligt :) pappa kom och hämtade mig vid sex tiden och vi stack till familjen göransson och tillbringade kvällen där med god mat och god dricka (i-och-för-sig bara cola men ändå ^^)  bild: jag och maria dock inte den snyggaste men ja ;]

lördag; sova på morgonen för att senare ta sig in mot stan för träning med toxic. gick inte så bra - men vi har en låt till upvisningen på onsdag och vi har en dans så ja det fixar sig nog. kom till IH på onsdag 19.00 uppvisning med Toxic i pausen.  ja iallafall träningen slutade klockan fyra och då bar det hemmåt för att äta god mat med familjen sen stack mamma iväg och jag hade huset själv eftersom pappa somnade i soffan. Melodifestival och pizza härligt säger jag. dagen slutade fem i tolv då jag stupade i sängen.  bild: dans bilder från förra måndagen

söndag; idag har jag inte gjort så mycket internet har varit nedlagt så jag passade på att städa till min söta kanin och städa till mig själv vilket behövdes. jag har varit och tränat standard/latin idag. skit svårt idag med nya steg blä ;O men ja det är bara att jobba på. när jag kom hem lagade pappa mat och jag satte mig vid datan och förde över lite låtar från förra mellenniumet. hittade en hel del gobitar. nu orkar jag inte skriva mer Ha det fint ;O

Kommentarer
Postat av: Anonym

nice nice

2008-03-09 @ 20:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0