Gina tricot

Jag har sagt innan att jag hatar Gina Tricot och det står jag fast vid att jag gör. Hatar verkligen Gina-tjejer som ser billiga och tråkiga ut. En del kläder från Gina är snygga men oftast är det tygbitar som är ihopsydda i kanterna. Sen kan jag direkt se vem som är storhandlare på Gina det syns verkligen. Hatar hela stämmningen där inne, in och ut med kläder. Alla springer bara runt och sliter och drar i kläderna. Musiken pumpar igenom ens kropp och den har värre verkan än speed.
 

Plus har ni sett denna bruden innan
hon har gått igenom Photoshop?

Kommentarer
Postat av: felicia

Gina i västerås är jätte bra::p det är stort och öppet. näs jag var i sthlm på gina trode jag skulle dö!! så själva trånkt de har bara mosat in kläder där kändes det som, ingen kvalité:P ahha XD

2008-11-15 @ 23:52:07
URL: http://feliciaisaksson.blogspot.com
Postat av: sara

har inte sett bilden innan.. visa?

2008-11-25 @ 19:07:09
URL: http://sarassplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0