ligger i sängen och är sjuk

Hej, har inte bloggat på ett tag, då jag har haft en del tävlingar sen har jag haft rätt mycket i skolan också. Men nu så är jag back on track. Har en del att skriva om, en sak som jag har lagt märkte till är att folk inte riktigt kan klä sig ibland. Vissa ska till exempel inte ha tajta kjolar och vissa ska faktiskt ha det. Man behöver inte ha en speciell kropp för att klä sig snyggt utan alla kan klä sig snyggt bara det att man för tänka lite på hur man ser ut. Det var bara en liten parates som jag var tvungen att få ur mig. Här kommer lite mode tips, ett par kängor jag ska köpa på Dinsko, 299kr dock plast men priset väger tyngre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0