Öppethus och Matte

Fick riktigt mycket nostalgi känslor när jag jag var på öppenhus på min gammla skola. Riktigt trevligt men även lite sorligt, ja det är kanske ens första skola är väl alltid den skola som känns bäst. Jag tror iallafall det är så. Sen när jag kom hem hjälpte Sandra mig med matten, har nämligen matteprov imorgon. Ja jag vet inte riktigt hur det ska gå men jag ska iallafall plugga vidare. Men Matte B är iallafall roligt, något som Matte A inte var. Nu ska jag iallafall plugga vidare ville lägga in en liten outfit men blev tyvärr ej så, kanske senare.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Matte är inte det minsta roligt, särskilt inte matte B, han har förgiftat dig, jag lovar!<3

2008-11-20 @ 21:18:41
URL: http://iaselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0