Hungrig som ett djur

Ja jag är riktigt hungrig och jag vet att det blir underbar mat idag, för det är pappa som står vid spisen. Oftast blir det gott när mamma lagar mat med men ibland skiter det sig s.a.s. Nej dagen har varit rätt seg, skolfoto sen svenska och lite Mediekommunikation på det. Ja vi gör så himmla mycket i skolan nästan för mycket!?! Inte direkt va! Aja det är ju inte så att jag klagar direkt men lite mer hade man kanske velat ha så man håller igång hjärnan. Jag hade tänkt gå ner och äta nu sen uppdatera igen! vad sägs som det?

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hur blev skolfotot då? :)

2008-09-25 @ 15:52:09
URL: http://faanny93.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej kusin!!

Vet mamma om att pappa lagar godare haha!! Fin sida ( eller nice sida! börjar bli gamal haha!)

2008-09-28 @ 18:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0