Jag och Patrik i sängen?

Det var längesen jag skrev nu men jag vill och jag skall bli bättre vill ju bli som alla andra superbloggare! Ska kanske skriva att jag har blivit antastad eller kanske ljuga om mina pengar eller något annat skojsigt? Nä jag föredrar att vara vanliga Peter! Ja överskriften är sådan att jag och Patrik just nu inte har något liv. Pga vi sitter med var sin data i sängen nördar oss med olika former av bloggar. Ja det är faktiskt sant!
Dagen har varit riktigt soft, framkallat foto och sedan har jag ritat klart min förpackning i illustrator, gud vad vi pluggar i skolan, nästan överdrivet mycket?

Kommentarer
Postat av: Emma

Din blogg är kul att läsa, vore synd om du la av helt :) Uppdatera om strunt bara. Det är jobbigt att få bloggtorka i hjärnan!

2008-09-17 @ 22:30:34
URL: http://emmailondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0