en snäll bror lånar ut datorn

lördag  gick upp vid tio tror jag. duschade tjaffsade lite med päronen. vid tolv stack jag in till stan för att träna med toxic. jag åt först på mcd med sarah :D trevligt att snacka lite med dig (:  stack vidare till ih för en långträning med my bitches. gick ganska bra idag - gjorde gruppen tuffare så vi verkligen kan gå in och hålla namnet toxic uppe! vi har satsat på vinst både i tidaholm OCH på sm så klart.

jag har börjat bli lite rädd för jag har kommit underfull med att jag ska tävla mot sveriges elit på sm. och efter att ha kollat på mig själv dansa ser jag hur extremt slarvig jag är ingen struktur över huvudtaget. jag ska strecha upp mitt ben nu sen blir det hård träningen ska kanske ta en eller två privatlektioner (: måste måste måste visa att jag är grym och att jag är sveriges elit :P hahaha!

ursäkta stavfelen brossan cp tangentbord :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0