Kort inlägg om frånvaron

Hej sitter härpå Pappas data -hatar tangentbordet så pallar inte ändra massa stavfel det kommer bli. Idag har jag varit i skolan sen har jag varit i skolan sen har jag varit i skolan lite till - när skolan äntligen var slut stack jag till DH för att gruppträna. Gick väl sådär idag mådde allmänt dåligt eftersom min energi håller på att ta slut. Måste äta äta äta mer mer mer! Såg att jag hade blivit Väldigt smal som jag inte vill vara ;O jag vill vara normalt byggd. Alltså tvärtom vad jag är nu. När jag kom hem vräkte jag i mig mat, byggde lite på brossans present och sov en kvart. Sen var det dags för sytycd mycket trevligt. Vi har även planerat in en TOXIC night på lördag så nice!

jo frånvaron. det är så här min egen data går inte ens att starta så jag sitter på min pappa data som jag verkligen hatar ;O men jag ska fixa en data längre fram ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

seg

2008-05-13 @ 22:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0