Skola, Mezo, Teater

Tja! Fredag idag mums säger jag - skolan var seg som fan men jag måste säga att jag har blivit atlet alla andra är verkligen dåliga så klena medieelever är. Pallar inte ;O Sen är dem äckliga också haha! Bara vår klass som är lite normal och några i C! 
Slutade halv två idag kändes som klckan var 5 ;O öoö orkar inte. Sen stack jag Camilla, Julia och Ellinor ner till stan yrade runder på stationen,  HAHA! Det ska vi inte ens snacka om! Det blev tyvärr så att Ellinor dumpa oss :@ men vi stack iallafall till Mezo och softade där i 2h niiiiice.  Jag och Julia gick på stan ett tag och ja hur många sa hon hej till typ. 1515645642573864786738438732783 stycken :O Man känner sig lika dum varje gång. Julia åkte hem och jag gick till Teatern. SLutade tio över sex drog hem och nu softar jag och Ellinor framför datan snart Talang ;]

H A V E   I T   Y O U R   W A Y !

Kommentarer
Postat av: Camilla

peter, jag sgå aldrig hur det gick för dig sen, jag var för nervös för min prisutdelning. vart hamnade du?

2008-04-06 @ 13:13:41
URL: http://camlindstrom.blogg.se
Postat av: Louise

och jag få meddela om du interedan sett det att du kom på 4:e plats som du sa ;D

2008-04-06 @ 15:55:42
URL: http://radiosonggirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0