Torsdag - somnade på min första lektion

Tjaaaaaaaaaaa! Torsdag idag, inte alls så trött idag, kan bero på att jag gick och la mig klockan tio igår och det ska jag även göra idag så direkt efter detta inlägg blir det bingen för mig.
Jag gick upp klockan 06.15 som vanligt och dushade, mamma hade gjort ägg och bacon till mig mycket gott, det slank ner i magen lätt osm en plätt. Bussen gick klockan sju och jag tog den, tog mig till skolan och började med Expo idag. Jag tycker det är skit kul att klippa och klistra eller ja Skära och Klistra :)  Jag  gjorde ett collage  med Christina Aguilera, jag blev riktigt nöjd med den. SÅ nu hänger den i media korridoren.
Efter lunch så hade vi samhäll och Svenska vi kollade film båda lektionerna och slutade klockan halv fyra. Jag somnade faktiskt på den ena lektionen.  Efter skolan stack jag till Danshuset för att dansa sista träningen inför Kalmar på lördag. Toxic I LOVE YOU! 
Kom hem och har softat hela dagen har inte jgort ett skit :\
Ha det  ni i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i ice !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0