Kjärsgård : 2hskrivning

Idag har man haft en skrivning på 2h mycket trevligt mMm. Det gick skit bra för mig tycker jag själv iallafall. Blev 4 sidor text mums. HAHA! Ni tänker säkert hann han inte med på 2h. Men jag lovar det var svårt tog typ en halv timme och bestäma sig och komma igång. Sen var det tvunget att vara nogrant och så vidare och så vidare. Ja det handlade iallafall om flugornas herre. Vi har läst den nu på fyra veckor. Detta är nog  den första boken jag har hunnit att läsa ut tills utsatt datum, jey for me (:

En top tre lista på saker som kan få dig snygg när du känner dig mindre fräsch.

1. Solglasögon, man känner sig fräsch och det känns på något sätt mycket bättre med glasögon på.
2. Halsduk, får en att se mycket mer trevlig och än en gång fräsch ut.
3. Mössa, en SNYGG sådan i så fall, en svart lite större funkar iallafall nu på vintern. Se upp med keps, usch aldrig.


Kommentarer
Postat av: Ellis

Haha... då vet jag många som e helt fel ute.. :/
Puss

2008-02-06 @ 11:51:17
URL: http://juliaellinor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0