Kjärsgård : HotsasIce

Jepp gick upp vid halv tio idag, jag är glad för det. Annars hade jag väl sovit till klockan ett, två kanske. Åkte in till stan så jag var på IH vid ett ungefär. Tränade med gruppen i tre timmar idag. Sen vid fyra så körde Maria (www.miir.blogg.se) mig till knutpunkten där jag tog tåget till påarp trevligt värre, umgåts med Jonna, Sandra, Tanja och Jessica med päron. Vi har ätit för ett tag sedan mycket gott vill jag lova. Sen nu sitter vi i "lekrummet" och leker med datorerna Tanja på en och jag på en.  Ja Jessica sitter imellan och tråkar. Ska snart äta kladdkaka.

image38

min bästis :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

så söt.

2008-02-04 @ 14:21:31
Postat av: Peter

ja visst är hon (:

2008-02-04 @ 15:40:23
URL: http://kjarsgard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0