Kjärsgård : sjukigen

Förlåt för jag inte har skrivit på ett tag, men det är så här att jag har blivit sjuk igen. Tråkigt tråkigt, men det är Jenny som skickar vidare sin Val Thorans sjukdom. Ingen skola imorgon i och för sig skönt. Men eftersom vi börjar på en ny kurs så är det väl inte så jätte bra kanske. Damn it! Rätt sjukt ändå, det här med sjukdomar hur dem går runt till person till person. Tänk att ett äckligt virus hoppar runt på olika personer MOMS! :)

Nej slut snackat om det, idag har jag legat undrat över hur nöjda eller hur onöjda Jenny och Victoria blev med sina dräkter, dem skulle nämligen prova dem idag. Ja men jag lovar Vici hittar säkert något som inte är bra, hehe, ne då skoja. Men nu blir jag också sugen på att sy upp en ny fast jag bara har haft min dräkt en tävling, men ja ska ha den denna terminen också sen blir det slänga den i väggen wohohoh! :D

Kommentarer
Postat av: angelina

haha! ''vici hittar säkert nåt som inte är bra''. äkta vici & du hade rätt, hon tyckte att dräkten såg ut som att den kom från sunrise desgin, HAHAHA :D

2008-02-10 @ 21:37:47
URL: http://angelinah.blogg.se
Postat av: jenny

HAHA, jo, the truth is att hon blev nöjd. inte jag dock, men hon hade inte kommit lika långt på min d;

2008-02-11 @ 00:48:24
URL: http://jenney.blogg.se
Postat av: Jonna

fy, krya på dig!:)

2008-02-11 @ 13:12:09
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0