Kjärsgård : skajagbörjamednågotnytthär?

Hejsan. sjukt rolig dag (: Alla hjärtansdag och allt. De gick runder och delade ut roser på skolan idag mycket trevligt jag fick en (: Av mina kära vänner Jonna och Sandra, jag blev riktigt glad. Men jag hade inte tänkt på att skicka till dem tyvärr :\ Men jaja jag får väl överaska dem någon annan gång.
Idag i skolan fick vi som upg att tjuvlyssna på folk när de när sitter och snackar  faktiskt jätte kul. Trodde inte man skulle hitta något men det gjorde jag. Skriver den kanske längst ner vet ej (: 

Men jag har fått erbjudande att åka till Disney Land Paris med två kompisar genom barncancer föreningen - för er som inte vet så hade jag Cancer för ett antal år sedan.  Men nu är jag fullt frisk och då får man erbjudande om sånt här. Så kanske ska fråga två personer jag vet ej än, det kostar ändå lite pengar ju men betydligt mindre. Tänk er va kul att vara på Disney tre dagar i sommar och en dag i Paris Wohohoh I LIKE! :D



Tjuvlyssnat i cafeterian. Ett gäng tjejer sitter och snackar om en resa.

Tjej 1. Asså! Jag kollade på internet igår och det är typ 400mil till ystad, det tar ju ett tag!
Tjej 2. Vadå? Det är ju en stor buss den kör säkert i hundra då tar det inte så lång tid.
Tjej 1. Aha...?!?! *frågande*

m y c k e t r o l i g a r e i v e r k l i g h e t e n

Kommentarer
Postat av: Din syster

Det är nog dock ej 400 mil till Ystad.. :P

2008-02-14 @ 22:42:59
URL: http://juliaellinor.blogg.se
Postat av: Louise

du vet att du vill åka till paris med mig

2008-02-15 @ 17:08:47
URL: http://radiosonggirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0