Videoblogga

Måste säga en sak vad är meningen med att videoblogga? Jag stör mig på de som gör det, speciellt Kissie, där hon står med "pappas skjorta" och tror att hon är speciell. Snälla gumman ifall du ska ha löshår SKAFFA ett fint i såfall och inte något som ser ut som barbie hår, eller det är kanske de du vill. Ja oj ja nu kom jag ifrån ämnet,  jag tycker det är ganska onödigt med att videoblogga en blogg är till för att man ska skriva sen ser det ganska dumt ut med en person som sitter och ändrar sin röst för att hela sverige ska fatta. Sitter och berättar om sin dag, "emm först så åt jag ett halvt ägg för den andra delen var inte lika god emm och sen har jag.." nej jag orkar inte. Jag vet att jag också är ganska ointressant när jag sitter och skriver "nu har jag mediekunskap" (hoppas ni antecknar) ;p Men det gör jag mer för en tidsfördrift. Ja det var bara det jag ville säga HAHA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

rätt

2008-02-28 @ 21:57:33
Postat av: sussie

svar: Okej, najs! Om jag kunde så skulle jag själv dansa men jag har ingen rytm och ett pajat knä så.. Jag hoppar det och tittar på istället :)

Videoblogga är bara en trend.. Som att.. Blogga.. Hehehe.. Heh. :P (a)

2008-02-28 @ 22:26:31
URL: http://stringbeanjean.blogg.se
Postat av: mirre

HAHAHAHHAHHA.. fyyyyfan så bra skrivet :P vem fan är kissie? LOL så roligt hahahhahahaha

2008-02-29 @ 00:01:32
URL: http://miir.blogg.se
Postat av: Ellinor

Word.
Men om jag inte är helt ute och cylkar så är du en av dessa som skriver om vad man gör, har gjort osv. Skillnaden är väl att du uttrycker dig i skrift, och inte nysminkad och sylad sedan en timme tillbaka, sittandes framför nån billig digitalkamera. :) Rätta mig om jag har fel. :P

2008-02-29 @ 16:25:49
URL: http://xellie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0