Kjärsgård : eftermiddag

Ja nu skriver jag igen kanske ointressant men jag måste (: Haha sitter och väntar på att vi ska ha mediakunskap. Kommer bli riktigt tråkigt, för man ska bara plugga hela tiden, och denna lektionen varar från tjugo i ett till fyra. omfg. Jag vet inte heller ifall hon släpper oss tidigare, jag tror inte det faktiskt, för hon är hemskt. Men jaja sånt för man inte skriva här för då kan man bli anmäld. ^^ .

Men när jag kommer hem så ska jag fixa lite med bloggen ska lägga in lite nya grejer, som tex nuochdå. Där jag sätter ihop kläder som var populärt förr och visar hur man kan göra en snygg version av det idag. Sen hade jag tänkt att försöka ge mig på en härma stilen. Där jag tar ett foto på en kändis och försöker hitta kläder som är liknande. Men mer av det blir det senare. (:

Kommentarer
Postat av: Camilla

skriv om glass

2008-01-23 @ 15:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0