Kjärsgård : nyttliv

Hejsan, ja nu är den så gott som klar min nya fina blogg. Jag ska bara fin-slipa lite till på den. Detta är bloggen som ska få er att vilja läsa om en killes liv. Kläder och vad som händer i kändis världen. Det kommer inte bli en vanlig blogg som gullar igenom texterna utan här kommer det bli vad jag tycker är intressant att skriva om och vad jag tycker är roligt att skriva om. Så skvaller, nja kanske ifall det händer något roligt i världen så kanske (;

Kom gärna med åsikter om hur ni tycker jag borde lägga upp den här bloggen. Ifall ni har synpunkter på vad jag tycker och skriver så säg gärna till och skriv en kommentar. För det är för er jag skriver också.  

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Var gärna med i min GRYMMA tävling, det enda du behöver göra är att skriva en kommentar och din skostorlek! :)

2008-01-20 @ 20:42:55
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: Camilla

Lycka till med din blogg.

2008-01-21 @ 20:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0