Kjärsgård : sjukidag

Ja precis som överskriften säger så är jag sjuk idag, nee inget kul alls vill jag lova  - man bara sitter framför datan eller ligger i soffan och kollar på film eller bara zappar meningslöst.  Just nu har jag suttit vid datan ett tag och borde gå ner och lägga mig igen faktiskt för jag känner att jag är påväg att bli lite yr och det är inte så kul att sitta här då. Nej jag ska lova er att ha blåsor i halsen efter att man har fått för stark medecin det är inte det roligaste. För då blir man skadad och botat av samma medicin.  Men ja så jag tror inte det blir något modeinlägg eller något liknande idag faktiskt. tråkigt men sant..

Kommentarer
Postat av: jonna

tjoo :D har mitt minimonster tittat in än :P aa , hoppas du inte sover i alla fall :P nää , men seriöst så får dy krya på dig , annars kan vi inte ses i helgen ;) ha det bäst , pussar

2008-01-30 @ 15:00:28
URL: http://screamitloud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0