Pallar inte fjortisar

Nu kommer det ett utfall till men jag bryr mig inte. Jag ogillar verkligen fjortisar, usch fy och blä. De kan verkligen gå och dränka sig. Många av det småungarna som springer runt och tror det är snygga med deras syntet hår. Ni tror säkert ni är så grymt balla. Men jag ska säga er en sak det är ni verkligen inte, tvärom ni är sjukt omogna och töntiga. Sen ifall man skulle råka säga att du är fjortis så får ni utfall som om jag vet inte vad. Jag vet att ni vet att ni är fjortisar och ni är stolta över det. Tjejer/Killar lägg ner fjortis stilen det är ingenting att komma med, jag lovar!
 
reflektera gärna :)

Kommentarer
Postat av: catrin

skärpning på fjortisar! fast ajg ogillar emokids mer. men dte kan man tycka olika om.



ha en fin kväll :)

2008-07-20 @ 18:06:38
URL: http://cherrylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0