brännboll och skåps-städning

Här sitter jag och diggar till Armeniens bidrag i Eurovision song contest. Måste säga att jag älskar det små beaten i låten. Började nio idag med brännboll, vi förlorade alla matcher förutom en! Men det var kul och det är huvudsaken. Efter brännbollen städade vi skåpen och lämnade in böcker m.m. Slutade med att vi hade en genomgång på en enkät vi har gjort. Måtligt road! Men vi slutade kvart över elva det gillar vi!
Stack ner till stan köpte den nya Mc Flurry med Solero smak. Jävligt äcklig rent ut sagt. Men nu sitter jag här och myser med världens fetaste blåsa på foten men det ordnar sig alltid (:


Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Goddag!
Hoppas du haft/har en bra dag :)

2008-06-03 @ 13:11:48
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: mICKE

jag har vunnit VM i OS i brännboll!!!

2008-06-03 @ 13:15:16
URL: http://vadskajagblinarjagblirstor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0