Missat mycket

image131Ja ni har missat en hel del. Mycket att berätta om men det tar vi en annan dag (: Jag kan berätta lite om mina planer för veckan :] På onsdag fyller jag år och även denna dag är det skolavslutning. Efter skolan sticker jag hem till Julia och käkar och har mys. Sticker sedan ner till gröningen för att festa gärnet.  Kan dock inte festa allt för mycket eftersom SM är på Lördag. På Torsdag ska jag åka in till Stan kolla på studenterna och fika med lite kompisar. På fredag bär det av till Stockholm - nämligen Stockholm International dance week. Ska tävla SM på Lördag och Söndag sen shoppa resten av tiden med Sandra och Jonna.                                                                    

Detta är ungefär som min vecka ser ut!

Kommentarer
Postat av: Louise

så du hade inte tänkt att träffa mig :O ? haha ;D

2008-06-03 @ 14:53:22
URL: http://radiosonggirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0