Pausa blondinbella

Du borde ta en paus från bloggandet. För just nu har du fler som hatar dig än folk som gillar dig. De starka reaktionerna i Kungsträdgården komer av en anledning. Det känns som om det har gått för långt. Du borde tänka på vad du skriver. Jag är ett bra exempel på en person som måste läsa fast jag ogillar dig. Man vill bara läsa mer för att man ska bli ännu mer irriterad. Du borde kanske sluta med att skriva om en massa egna åsiker. Du borde kanske bli en vanlig bloggare, en svensson helt enkelt. Iallafall ett tag så all hysteri lägger sig. 

/Peter

Kommentarer
Postat av: emmy

haha, jag är precis som du. även att jag är så galet irriterad på henne så kan jag inte sluta läsa. ganska konstigt egentligen..

2008-06-20 @ 14:53:59
URL: http://emmyliedbergius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0