sliten och sömnig

Här sitter jag vid datan, är trött har tagit på mig en stor fet tröja som är rätt mysig pallar inte gör så mycket. Ska kanske sätta ihop en outfit eller något.  Men det blir säkert bra. Vill ha något annorlunda.

Måste bara säga dagens tips, det är ett par solglasögon från urbanoutifiters som ser ut som ett par vanliga glasögon. Jag tycker man borde satsa mer på detta. Det ser alltså ut som om det är spegelglas men det skyddar mot Uv strålar.



Detta är ett sådant par. Har laddat upp de innan men strunt samma helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja sommar längtar jag också efter :) Behöver lite sol här i Skåne eller hur??

2008-06-13 @ 23:54:28
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Optican

Hej! Fina glasögon från UO. Jag ska gå och kolla på dem så kanske de kommer på min blogg också:) Om du vill ha fler glasögontips så kika in på min "glasögonblogg". Mvh Åsa

2008-06-14 @ 15:51:30
URL: http://brillor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0