Tjenna

Här sitter jag med några tonåringar som vill dricka. två tjejer som har tagit av sig och satt på sig mys- kläder. Svambobfyrkant kalsonger och en med en DiscoSM - tröja. Vi sitter i köket. Föräldrarna är fulla och vi är flummiga kan dte bli bättre hahah! Men ja vi har ätit gott och haft kul hela dagen massa stoj och stim. Vi har disskuterat pinsama fyllor med roliga minnen från Sthlm. Ja my friends är bäst måste jag säga! Vi har även hunnit planera lite inför sommaren. Vi ska tälta, åka till bakken, festa&festa&festa, stranden, stecka och mycket mycket mera! Så kul denna sommaren ska bli.  Jag borde kanske bli lite mer social nu så ja ni får ha det bra! Blir tyvärr ingen uppdatering idag för att jag ska sova här! MEN HAVE IT!

Kommentarer
Postat av: Sandra

svar: landskrona är helt okej faktiskt.

2008-06-15 @ 10:35:53
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0