Party to the max (:

Måste bara tacka alla för igår - riktigt kul var det! Man har säkert skämt ut sig totalt. Men jag orkar inte tänka på det nu. Klockan Åtta så hamnade jag och Ellinor hos Sanna. Mycket trevligt måste jag säga vi åt lie tacos och skrattade lite. För att senare vid tio tiden ta oss in till stan. Väl inne i stan tog det ett tag innan vi hittade till Fredrik men vid halv elva tiden var vi där. Vi dansade och hade skit kul - som roligast var det så där vid ett, halv två. Då nästan hela gänget var dragna. Mindre roligt var att Jonnas Mobil blev stulen. Väldigt Moget!
Vid halv tre så började jag tänka på att vi kanske skulle börja gå och sagt och gjort Jag Sandra Jonna Taulant (?) och David började gå. Saken ska till att vi var uppe på Tågaborg och vi skulle ta oss ner till GA ja och detta klarade vi galant tog sådär en halv timme, trekvart. Men roligt sälskap klarar man allt! Väl på GA så somnade vi hos Ullis som var så snäll att låta oss däcka hos henne.
Idag vaknade vi vid halv åtta tiden av att vi fick PANIK! Tre stycken under ett täcke, nej det orkar man inte - vi satt länge och snacka om gårdagens händelser och skrattade åt vissa pinsamheter. Jag tog tåget hem till Gantofta vid halv tolv. Hoppade direkt in i duschen sen landade jag i sängen (y)

Fredrik&Jennifer (en av de få bilder som togs)

Kommentarer
Postat av: Sofi från igår, HAHA

Hon som hängde sig i tvättlinan var fett rolig! haha.

2008-03-27 @ 18:46:24
Postat av: Peter

Afan! HAHAHA jag dör :P

2008-03-27 @ 19:06:05
URL: http://kjarsgard.blogg.se
Postat av: Sandra

kvällen var riktigt nice igår ;) haha, mycket att skratta om. Så mycket jag kommer att få höra framföver ;P

2008-03-27 @ 19:06:59
Postat av: Peter

oo sandra du ska mobbas mobbas mobbas (:

2008-03-27 @ 19:19:46
URL: http://kjarsgard.blogg.se
Postat av: Sandra

hahha, ja detsamma, vem vet vad som händer med dig på framtida fester ;P

2008-03-28 @ 11:20:49
URL: http://sandrewz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0