Stor mysig mössa

Mössa, vantar och halsduk, när du känner dig skabbig och inte orkar fixa håret dra på dig en snygg mössa och en stor halsduk, jag lovar du känner dig genast snyggare. Min mössa har jag fått av min mamma tror priset landar runt 1000kr. Den är äkta och jag älskar verkligen den. Vantar har jag köpt på second hand, ett par helt vita lovikavantar och sen har jag en stor halsduk som jag har köpt på H&M för 79kr. Detta är mina tre vinter favoriter. Det jag ska satsa på nu är en Pälsjacka, en kortare och lite tunnare variant, vill dock inte ha fuskpäls då den blir så ful efter ett tag.

Här är min mössa, på bilden har jag även en tröja från Koppartrans och en Skinnjacka från 4you


Kommentarer
Postat av: jenny

hade dödat för den mössan peter ;)

2008-11-09 @ 22:05:32
URL: http://jenney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0